Man är väl lite seg

Ja ni får ursäkta för det dåliga bloggandet. Men för tillfället så består mitt liv av ungefär samma sak. Jobba, träna/chilla, äta sova. Och så rullar det på varje dag. Men jag klagar inte. Dagarna går fort som bara den, så man hinner inte riktigt tänka efter, Dessutom drar det sig sakta men säkert mot jul. Det jobbiga är bara att jag börjar få lite små julkänslor. vilket är rätt ovanligt, för jag har inte haft några riktiga sådana på jättelänge. Men jag vill inte ha dom nu. Ska dom komma, så behöver dom inte komma förrän om en månad eller så.

En månad ungefär till Österlensspelen. Jag längtar som fan. Ska träna som bara den för att försöka öka kapaciteten ett snäpp till. Hade varit sjukt roligt om man fick göra en bra turnering i år. Det som dock är bra är att det är så många trevliga människor med att man aldrig behöver ha tråkigt. Och skulle det mot all förmodan gå dåligt, så brukar man bli pigg rätt snabbt igen. CBF är bäst och låter mest, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback