Fika is the shit

Igår bakade jag en smarrig kladdkaka till fikat på jobbet. Mest för att vi lite lätt skulle protestera mot de som var i Stockholm. Jag testa ett av recepten som fanns i tidningen jag fått tidigare i veckan. Dock så hade jag inte riktigt alla ingredienser som behövdes, men jag måste säga att den blev jäkligt god ändå, trots lite Fredrikmodifiering. 

Det var en Browniekladdkaka med valnötter och chokladtryffel ovanpå. De verkade tycka om den på jobbet också. Så jag antar att det får bli en favorit i repris.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag vill me smaka Fredrik! :)

Postat av: Fräddie

haha! vi får se om jag kan göra dne igen nån gån ;D det ingr bara 450 g choklad! HAHA :D

2007-11-02 @ 19:56:20
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback