Fan va najs...

Äntligen åkte Anderas ur idol. Så egentligen vetifan om det gjorde så mycket att Daniel åkte ut förra gången, för det känns som om Marie och Amanda är mer värda platserna i globen. Dom har utvecklats, medan Daniel i sin tur körde ungefär samma grej varje vecka. Dock borde anderas åkt ut före både Christoffer och Daniel. Visst, killen har röst, no doubt about it, men han har ungefär lika mycket utstrålning som en kvällsarbetare på ICA (no offence Jenny, höhö).

Jag vet inte riktigt om jag kan säga att Amandas Hallelujahversion var så jäkla underbar som dom skrek om. Lite för typ, skumfalskt ibland, men annars prima. Det finns ingen som har samma känsla och scenshow som henne. Det är inte bara rösten, det ska vara intressant att kolla på också. Marie sjöng bra som fan i första låten men i andra vetifasen vad hon höll på med. Örk.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duuu. Jag tänker inte alls rädda dig ikväll om du håller på så! Elaking.

Och morsan gör världens grymmaste parodi på honom, det är så likt att det är helt osannolikt.

Och Amandas version var det bästa jag har hört på länge. Håller med dig DÄR iaf =P

Postat av: Miriam

Marie har röst men inget orginellt med henne och lipar hela tiden. Fatta jag vill inte höra hennes tacktal om hon skulle vinna... XD "Jag... *Böl* Jag..! *snyft och snrävel* Tack... *pip och kväv*" typ.
Go Amanda. :O

2007-12-05 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback