Everybody's doing the happydance!

YES! säger jag bara. Äntligen så är teorin avklarad. Nervös som ett jäkla svin var jag när jag gjorde provet för det var asmånga frågor jag var riktigt osäker på, men jag klarade mig över sträcket med hyffsad marginal. Plötsligt känns det som om det här kan gå vägen. eller kanske snarare köra vägen. Förhoppningsvis inte av den...

Gulliga var dom på jobbet också. Bara för att jag klarade provet så köpte dom muffinsar, lussebullar och kanelbullar till eftermiddagsfikat. Riktigt gott var det, även om jag bara orkade smaka på muffinsen.

Grattis även till Erik som klarade den samtidigt!

Kommentarer
Postat av: carro

GRATTIS!! :D

2007-11-13 @ 20:19:55
Postat av: Fräddie

tackar :)

Postat av: Erik

Haha! Tackar=D Grattis själv!

2007-11-14 @ 01:12:49
Postat av: emelie

NICE, grattis! :D

2007-11-14 @ 11:56:42
URL: http://vanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback