Cus' that's what sundays are for

Det här måste vara den mest chilliga söndagen någonsin i mitt rätt lagom långa liv hittills. Eller tja, kanske inte, men på väldigt lång tid. Dagen började allt för tidigt, med tanke på att jag inte somnade förrän närmare 3, dvs redan klockan åtta. Detta gjorde i sin tur att jag satte mig i bilen med bror och min ömma moder, och fick senare köra hem från Växjö. Utöver det har jag bannemig inte gjort ett jävla jota. Jag har sett en film, Deck the halls, som var hyffsad. Jag har bläddrat i min nya Café som jag blev sugen påa tt köpa i affären, och i till det har jag mumsat på lite godis. Allt detta har i sin tur skett i min underbart sköna säng. Snart blir det nog ett heroesavsnitt också. Snacka om guldkantat slut på helgen.





 


Kommentarer
Postat av: carro

Tja!
Nu e vi hemma igen, o åker igen i mitten av december så nu får jag ÄNTLIGEN se hur mkt Karlshamn har förändrats ;)!!
Håller tummarna på tisdag :)!

2007-11-07 @ 10:47:04
Postat av: Fräddan

tackar tackar! så det blir julfirande där nere då? lite coolt tycker jag allt. Hade det inte vart för att ni hade jobbat på ett sånt rikemanshotell så hade jag kommit ner och tagit lite skideltioner (möjligtvis även tyska) av dig!

Postat av: carroo

mm, jul i österrike;) lite svårt att fatta bara, hehe.. Haha, men om du nu jobbar så har du ju RÅD att komma ner o hälsa på! Eller hur ;)

2007-11-07 @ 22:18:23
Postat av: Fräddie

äääh du snackar massa skit ;D Fast slipper jag skidlärare så kan man ju faktiskt överväga ;D

2007-11-08 @ 18:46:18
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback