Tröttski

Idag har det varit sjukt fint väder, och allt man har gjort är typ att sitta inne och inte göra något alls. eller jo, skola då, men det räknas inte som någon vidare aktivitet. Vi skrev nåra sidor på rapporten, som ska vara färdig imorgon. Det blir nog bra. Dessutom har jag kört en lektion idag också. Det gick faktiskt bättre än förväntat. Jag fick t.o.m köra in och parkera. Men det gick bra, utan demolerade bilar.

Ska träna om en stund. Måste bara upp och hämta ut lite bollar innan. sen efter det så är det åter igen plugg som gäller. Jag och Made ska snacka om skräddarsydda barn imorgon. Men ajg har ett papper som jag typ bara ska plugga in munligt, så det blir nog inte så svårt.

Idag har jag dessutom fått hem kostymen. Dyrt blev det, så jag får använda den flitigt. Men jag kan säga att jag kommer använda allt flitigt, (kanske inte byxorna hela tiden) för det var riktigt snyggt. Skjortan och slipsen är göttiga med. Allt är faktiskt så snyggt så det får bli fundering på smokingen. Men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vilja langa lite shout-outs till Made och Freddie för engangemanget för kidsen!!!!! Re-up.

2007-05-03 @ 20:11:08
Postat av: Anonym

Skulle vilja langa lite shout-outs till Made och Flunkmaster Freddie för engangemanet för kidsen!!!!!

2007-05-03 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback