Torsdag

Idag har det varit ganska chilligt. Jag och Madestam var produktiva på geografin och skrev sisådär 1,5 sida. Dessutom hittade vi massa göttiga kartor som vi kunde ha användning av.

Hade körlektion idag också i regnet. Det gick vä hyffsat. Vet inte varför jag alltid blir så nervös när jag ska ha körlektion. Det gick dock hyffsat ändå måste jag säga. Simon påstod dessutom att det gick frammåt. Så det får man väl ta och lita på.

Träningen gick hyffsat. Man går ner sig som fan nu när det är så lite träning. Måste börja springa och röra på mig lite mer så man inte faller tillbaka på dåliga vanor. Kom igen nu Fredrik. Ge järnet för fan!

Dessutom stog jag för dagens snilleblixt! Eller hur Jenny?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt underbar idé :D Du kan när du vill =)

2007-05-10 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback