Thank god it's Friday

OOOOOOOOOOOOOOOOOOH, va skönt det är att det är fredag. Är lite sådära extra trött idag. Kan vara på grund av att jag fått alldeles för lite sömn i natt. Främst på grund av att några, två stycen, snackade som fan utanför min dörr i morse (syftar inte alls på Johan och Becks). Dessutom är det kort vecka nästa vecka!

Om ett tag ska jag ner på stan och handla lite blomma med Jenny. Inte till mig och inte till henne. En present till nästa vecka. Hoppas bara på att det blir lyckat. Men det tror jag säkert att det blir. Får se om ajg orkar dra ner lite tidigare och ta en runda. Det var ju inte allt för upphetsande igår när det regnade. Även om jag fick köpt en ny tröja.

Får se hur det blir ikväll. Utgång eller inte, det är frågan. Får se om känslan komme.r Inte supersugen för tillfället. Samtidigt som jag faktiskt är ganska sugen ändå. Haha. Ibland är livet svårt alltså. Vill hitta på något, men vet inte om utekväll är det som önskas. Säger som Nea, ena delen av kroppen vill som fan, medans den andra säger nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback