Studentplanering

Så, då har släktingarna lämnat huset, och lugnet har lagt sig. Kusin Ida var här med föräldrarna och kvällen spenderades genom att äta en amssa och planera inför studenten. Eftersom familjerna har ungefär samma släkt och dessutom en hel del gemensamma kompisar, så bestämde vi att det fick bli så. Jag tror att det kommer bli alldeles utmärkt trevligt, med en massa folk, god mat, champagne och allmän lycka efter examenstagandet.

Pappa var ändå fulast med sin kommentar precis.

Jag -  Mmm! vi har choklad
Pappa - Men Fredrik! Inte nu! mitt i natten!?
Jag - Vaddå! nu råkar det vara så att jag var sugen på choklad.
Pappa. Men ändå, du behöver ju inte öppna den nu!
Jag - Äh, mörk choklad är gott!
Pappa - Jasså var det mörk choklad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback