Studentfoto

Så, då har man varit i hela studentmunderingen åter igen. Tog nämligen studentfoto uppe i Belleveueparken. Eller tja, strax utanför i högt gräs, blans tubbar och vid träd. Det var skitkul att springa runt där och leta platser som skulle bli snygga. Får se om typ två-tre veckor hur bilderna blev. Men Johans kort blev skitfina, så förhoppningsvis blir mina precis lika bra.

Man kände sig riktigt som en modell där man stod bland myggen och ibland i allmänt underliga och onatruliga poser som samtidigt skulle se naturliga ut. Haha, wäästa Top Model.

- Sätt handen där..SÅ JA!...Sitt still där nu, upp med hakan, sträck på dig...är det jobbigt?
- Njä, jag klarar mig
- Bra, för nu ska jag bara ta typ 100 lika dana till..HAHAHA!


- Och så kan du le, det ska vara roligt att ta studenten.
- *ler*
- Nej förresten, se seriös ut istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback