Sleepyhead

Nu är jag sjukt trött måste jag säga. Var bara tvungen att blogga lite om kvällen först. Det var väldigt trevligt. Det amla vanliga gänget med Nea, Alle, Emms, Wennstig och Lizze var här. Men även Tilda och Lina var här. Mycket trevligt med lite nytt folk ! Det är inte varje dag man får så celebert besök, hehe.

Jag grillade grillspett, och även kebab på pinne. Sen blev det klyftpotatis, tzatziki och ajvar sås till det. Mest nöjd med tzatzikin. Var väl inte övernöjd med resten. Men det var kanske för att jag stog i matosen hela tiden, vilket ofta gör att man inte tycker det blir lika gott. Men vafan. Det gick helt klart ner. Dessutom massa tzatziki över till imorgon. MUMS! Till efterrätt blev detbananbajs med glass (även kallat grillad banan fylld med choklad av de som inte klarar av den dåliga associationen, haha). Det var en mumsig avslutning.

Vi spelade även spel och snackade. Dom sista försvann inte förrän vid 1. Så jag drog av disken och körde igång diskmaskinen så slipper man det imorgon. Grillen var dock ett helvete att få ren. Jaja, men nu är det gjort. Sovedags. Hoppas alla andra hade trevligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback