Parthey

Igår var det part party som gällde för hela slanten. Jag var jävulskt mycket sugnare än vanligt, men hade tyvärr ingen dricka. Det ordnade dock upp sig för det verkade som om Mäts var ute efter att fylla mig(?). Den där romen slog, men den gjorde också kvällen, haha. Först var det mösspotagning som gällde, och inte mösspåsättning! Sen förfestade vi hos Alle "några stycken" (haha).Tyade inte dra först till Stigmännen så jag stack direkt till Lorden med Jenny, Elin, Lizze, Micka, Cassa, Mikael, Erik, Jonathan och Johannes.

Väl på Lorden var det dött som fan först, men det ordnade upp sig allt eftersom folket ramlade in och musiken förbättrades avsevärt. var längesedan jag hade så roligt på Lorden måste jag säga. Shake och lite trevligt folk gör susen. Sen kom Stig-folket också vilket gjorde det hela ännu bättre. Sen blev det en burgare efter det. Godaste jag ätit på länge. Måste även säga att kvällen urartade i något otroligt positivt, och antagligen blev den bästa utekvällen på länge!

- Vi pussades inte, det var bara en sån..French kiss!
- FREDRIK
- Oj....

Här är lite fula bilder från min mobil. Men kommer förhoppningvis mer sen när man fått bilderna av
Emms. Ni får checka hennes bilddagbok så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback