OH happy day

Sista redovisningen i skolan idag. It's over. Jag har nu, nästa, officiellt gjort mina väl valda år i skolan. Det känns sjukt skumt att man ska ta studenten. Jag kan inte fatta det. Innan har man stått och drömt vid sidan om och tänkt om att den dagen ska komma. Och nu är den snart här. Det här är fan sjukt.

Avslutningskonsert idag med. Den var väl okej. Den slår fortfarande inte treornas när jag gick i ettan. Ingen kommer slå dom. Dom hade allt. Flera bra sångare och sångerskor. Dom hade utstråling, bra variation på låtarna och dom gjorde allt så jälvla bra. Jag tror jag såg den 3 ggr. Den var lika bra varje gång. I vilket fall som helst så fungerade den här också att lyssna på. Även om mina förväntningar är för höga, vilket gör att det inte blir lika kul. Ska dock se den imorgon igen med Nea och Alle.

Idag har jag bakat nallebröd. Fast jag säger som Alle, diss på russinen. Dom är bara...grose.

Kommentarer
Postat av: emelie

älskar russin!
... & nallebröd såklart ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback