Kort vecka

Den här dagen har varit chill. Gått i skolan typ 30 min, och då gjorde jag inte ens något. Så jag har varit rätt duktig. Bokat om körlektionen, letat studentpresente, fixat med studentmössan, läst lite engelska och tagit en promenad. Lite glass, gitarr och sång hanns också med. Inte helt fel om man säger så.

Kom på att det här blir en jäkligt kort vecka. Bara engelska, och lite rättskunskap imorgon. Inget större att göra. Diskussion på engelskan och sen nåt brottsfall på rättskunskapen. Får läsa innan jag lägger mig så ska det nog lösa sig alldeles finfint. På onsdag är det bara lite naturkunskap, lite kvar att göra där dock, men dt går nog. Möjligtvis lite geografi. Sen är man ledig fram till nästa tisdag igen. GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback