Inofficiell sovmorgon

Orkade helt enkelt inte engelskan idag. Såg dessutom att jag hade 100% närvaro, siffror som jag var tvungen att fixa till. Haha. Kände att det var viktigare att försöka skriva bra på rättskunskapen, så jag satt uppe lite längre och pluggade igår. Gick även upp tidigt för att kunna läsa lite till. Det går hyffsat iaf. Börjar få ordning på det nu känns det som. Mycket visade sig vara sådant man läst i både 9:an och 1:an så jag måste bara fräscha upp minnet.

Efter den här veckan ska det bli så skönt. Bara en stor redovisning kvar (hoppas jag!), sedan är det snart slut. Samtidigt som studenten ska bli något av det roligaste i hela mitt liv, så är det även något av det mest oroväckande någonsin. Vad fan ska man göra sen? Får jag något jobb? Om jag inte får jobb, vad ska jag börja läsa?

Frågorna är helt enkelt många och sjukt svåra att besvara. Det är bara jag som kan ha svaret på frågorna i slutändan. Vetifan hur jag ska komma fram till svaret på någon av dom. Svåraste provet i mitt liv helt enkelt. Och det här kan man fan inte plugga på i förväg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅN JÄVLA BUUUUUUUUUUUUUUUUULL

2007-05-08 @ 18:01:20
Postat av: Johan, amerikan

Javla skolkare...

Gillar sista para. Lite djupa tankar?

2007-05-08 @ 18:02:08
Postat av: Fräddie

jäpp, deep thoughts! :P men i nästa inlägg är det värre! ahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback