Fyfan va gött!

Idag är det en historisk dag. Äntligen blev vi färdiga med det förbenade projektarbetet. Vetifan riktigt hur det lbev mot slutet, men vi får hoppas p det bästa. Vi har iaf lämnat in och allt nu, så ett G ska vi väl kunna ordna. Ändå är det som en sten som släppt från hjärtat, magen, whatever. Det är bara så jävla skönt.

Eftermiddagen spenderades med Jonas, genom en fika och en runda på stan. Det var trevligt, för det var ett ganska bra tag sedan som vi gjorde något. Får bli någon filmkväll snart igen, för det var tämligen längesedan måste jag säga.

Kvällen har spenderats hemma hos Jenny, tillsammans med Alle, Nea, Lizze, Emelie, Erik, Elin och Wennstig. Väldigt trevligt, även om vi loosade mot tjejerna i kubb, två gånger. Men mitt spel var över förväntan, eftersom jag alltid är asdålig i vanliga fall. Slog ner två kubbar på ett kast, snyggt! Måste även se bilderna som togs. Lag och gruppbilder is the shit!

Fotnot. Elin är nu tillaggd. Hemskans mycket och många förlåt för att jag glömde dig!

Kommentarer
Postat av: elin

:O JAG DÅ?!

2007-05-05 @ 16:31:47
Postat av: Fräddie

OJ! :P sorry :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback