Fy mej

Usch, nu har jag satt i mig massa godis igen. Dåligt för både kropp, själ och psyke. Speciellt när man vet att det är tisdag och man borde ha träning egentligen. Jaja, får ta igen det så fort som det bara går. När jag orkar.

Idag har jag chillat, men även varit duktig. Skrivit hela min utvärdering till projektrapporten, och dessutom loggbok för hela projektveckan. Inte helt fel att få något gjort, av helt fri vilja dessutom! Sen har jag varit ute och kört lite ikväll. Det gick ganska bra. Börjar få hyffsad koll på saker och ting. har lektion på torsdag, så ajg var tvungen att plugga lite, eller vad man nu säger!

Kvällen spenderades framför TV:n med 10 orsaker att hata dig. sjukt överskattad film. Förstår inte varför vissa är så hispiga över den. Chickflick i stil med John Tucker. Jaja, man kan inte alltid få som man vill här i världen. Nu är det bara msn som gäller.

Skola igen imorgon. Nu börjar upploppet. Det är maj. Typ 4 prov/inlämningar kvar tror jag. Ska verkligen försöka vara seriös och orka med det sista. Det ska gå.

Kommentarer
Postat av: Nea

Inget ont om John Tucker unge man! :P

Postat av: Fräddie

JO :P

2007-05-02 @ 12:17:14
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: emelie

NEJ! :P

2007-05-02 @ 13:30:53
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Och våga bara inte klaga på 10 orsaker! =O Fyyy för dig ;)

2007-05-02 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback