Fridaynight

Kvällen spenderades på hemmaplan med inte allt för många aktiviteter. Eftersom parentsen är bortflugna över helgen så fixade vi alla, dvs jag becka och johan, mat tillsammans. Det blev tacos. Mycket mumsigt för det var faktiskt ett tag sen. Sen blev det lite smarrig fruktsallad till eftrrätt. Lite godis hann jag med också. dumma mig. Jaja, gjort är gjort. Har trots allt varit nyttig resten av dagen typ.

Idag började jag fundera på studenten igen. Så jäkla nära nu. Man ska abra få in det där jäkla geografiarbetet. Snacka vi sten som kommer släppa från mitt arma hjärta när man lämnar in den pissen. Stor slutlig uppgift som bestämmer hela betyget. Jippie. Inte.

Jag testade kostymen idag bara för skoj skull också. eller tja, mest för att johan skulle se hur mycket som var kvar för att han skulle komma i sin. Men min satt finfint fortfarande. Inte världens hetaste i kostym. Men lite snygg känner man sig faktiskt ändå. Hade man inte haft en stor jäkla Beyoncé röv så. Måste även hitta ett par pjux. Blä, jobbigt läge.


image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback