Fläskläpp

Vaknade och kände att det var något fel i morse. Gick upp och såg mi i spegeln. Det var då jag insåg att jag fått världens fläskläpp. Fattade inte varför, men kom på att jag bet mig själv som fan igår. Skitsnyggt verkligen. Jaja, får säga som mamma sa. Tur jag inte skulle fotograferas inför studenten eller något iaf!

Idag ska jag försöka vara duktig och plugga en del för att jag inte ska känna mig helt överdrivet stressad imorgon. Det ska bli rättskunskap, om jag orkar, och ikväll blir det matte med Alle och Jenny. Känns gött att plugga lite eftersom vi har nationellt på Onsdag. Jag bävar verkligen. Känns pissigt att ha två prov, dagarna efter varandra, som båda kan vara avgörande för betyget i kursen. Jätteroligt! Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback