En överraskningarnas skolvecka

Måste säga att det varit en otroligt bra vecka. eller tja, vecka och vecka, dagar kanske är rätta ordet. Det har i alla fall varit jäkligt bra dagar i skolan eftersom de bjudeit på en del överraskningar som ajg inte hade väntat mig. I måndes fixade man VG på MaC nationella. Oförväntat och otroligt roligt. Igår på Eng C fick vi tillbaka vår förra skrivuppgift som kändes sjukt dålig när jag skrev den. Döm om min förvåning när där stog mvg -. Tydligen ahde jag utökat ordförådet och massa sån shit. Kanske låter fjantigt, men med tanke på vår lärare så är jag sjukligt nöjd. Idag var också trevlig, eftersom jag reda på att jag fixade mvg i Nk B också! Nästan värt att fira.

Om ett tag bär det av till Alle för en prommenix och sedan Tack gode gud och Robins. Det börjar bli stående schema nu för onsdagarna. Promenaden lade jag dock in eftersom jag är trött på att gå själv. Så nu får fan han och Nea följa med mig ut. Haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback