Dåligt bloggande

Måste be om ursäkt för mitt kassa bloggande den senaste tiden, men jag har kommit i någon form av blogg-dal, som ibland är svår att ta sig ur. Dessutom händer det inte så mycket speciellt för tillfället. Men de kommande veckorna så tror jag nog att det ska bli lite fart på både skrivandet, och bilderna också.

Idag var det skola som vanligt. Jag och Madestam var sjukt effektiva och skrev rätt många sidor. Nu ahr vi bara mvg-frågorna kvar som man ska skriva själv. Det blir nog bra.

Eftermiddagen spenderades med beachvolleyspel med Alle, Made och Wennstig. Fyfan va jag suger på volleyboll. Förhoppningsvis blir det fler gånger så jag kan få träna upp mig litegranna. Jag förstörde spelet ganska starkt. Sen stack jag in till stan igen för att köra en lektion. Röjde runt uppe i dalgången. Det gick väl hyffsat.

När jag kom hem mådde jag så sjukt pissigt. Varm som en gris, huvudet dunkade och jag mådde allmänt illa. så jag fick käka nåt, dricka några liter och gå och lägga mig. Efter ca 1,5 timmes sömn var jag på fötter igen. men fyfan va jag hatar att må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback