å 1, 2, 3

Idag har jag inte alls gjort särskilt mycket. Hade engelska och rättskunksap i skolan. rätt chilligt. Det märks att allt börjar gå emot sitt slut nu måste jag säga. Fortfarande bara det där jävla geografiarbetet kvar. Usch. Jag vill inte, orkar inte.

Nu ikväll var det dansträning med stuffa som gällde inför balen. Vals och foxtrot och dessutom lite etikettträning. Det mesta kunde man redan. Så artig som man är, haha. Tack vare Sofie fick vi fungera som försökspersoner under etiketträningen. Men vi var rätt duktiga måste jag säga. Hehe.

- Jag ser inget!
- Men va bra, då kan ni gå in som nästa par.
-....NEJ! jag ser visst!...FAAAN


- Jag ska dra ut stolen för dig nu.
*Sofie drar ut stolen själv*
- KAN SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja jag vet att jag är lite klantig ibland :P haha

Postat av: Fräddie

LITE? ;)

2007-05-22 @ 22:53:20
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback