52 poäng

Dom poängen räckte fasen inte långt. Trodde faktiskt på låten, speciellt när publiken ropade som dom gjorde, men icke sa nicke. Ingen vinst hade jag förväntat mig, men iaf 10 i topp. Menmen, man ska inte försvänta sig något. Tävlingen faller mot botten måste jag säga. Det gäller inte längre att ha en bra låt. Det ska typ vara så freakigt som möjligt. Urkraina var dock roliga. Jag tippade dom som vinnare, men det blev bara en andraplats för den nya hitlåten, Fan! HAHA!

Kvällen har trots allt varit bra. Mycket gottisätande. Kladdkakan var helt okej, inte lika god som sist, men det är svårt i långpanna. Jennys banankaka var lika god som vanligt. Måste ha receptet så jag kan göra den.

citat från kvällen (vi måste sluta associera!):

- Som Fredrik och hans hår då!
- Ja! du skulle sett den fjongen jag hade härromkvällen!
*tystnaden sprider sig*
- HAHA ÖRK FREDRIK! för mycket info!
- oj....på håret menade jaaaag!!!! det var på håret jag hade fjongen!
- Var det på håret att du hade fjong?
- kul!


- Tar du jordgubbarna så tar-ja-hallonen
- HAHAHA
- Nea, du fattade inte eller hur?
- Nej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback