Mormor-style

Min mormor är bara sjukt rolig ibland. Och lite halvt livsfarlig. Men sjukt rolig.

- Jag ramlade igår på toaletten.
- VA?
- Ja, efter att jag borstat tänderna satte jag upp foten på toalettringen, som jag alltid gör, för att smörja in benet. Men eftersom jag var lite trött efter både vin och kalasande så slant jag.
- Men mamma då!?
- Jaa, så satte jag foten rätt i toaletten och när jag försökte få loss den halkade jag bakåt. Så där låg jag på golvet, med foten, som hade lossnat, i toaletten.
- Herregud!?
- Så låg jag där, och efter en stund insåg jag att jag inte brutit något, och så började jag skratta.
- Varför då?
- Jo, för jag började tänka på den här låten...."han ´hade foten i en poootttaaaaaa" *sjunger*. Så där låg jag, med foten i toaletten, halvt sjungandes, halvt skrattandes på toagolvet....
*fnittrar hysteriskt*
- Du är inte klok! Varför stänger du inte toalettlocket?
- Varför det? Så har jag ju gjort i 30 år!!?!

Kommentarer
Postat av: becka

sjukt mycket inge-britt stil :D jag höll på att garva ihjäl mig när hon berättade :D

Postat av: Nea

Hahaha så söt mormor :D

2007-03-04 @ 12:54:38
Postat av: Fräddan

jäss :)

2007-03-04 @ 13:57:08
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback