Because we are heroes

Idag har man gjort något ut över det vanliga. Jag säger som Alle, skriva prov mellan 8-4 och dessutom betala för det. Jisses, det var inte värt ett öre, med tanke på hur kasst det gick. Menmen, jag har mina betyg iaf. Men nu har man faktiskt skrivit högskoleprovet någon gång i livet, och jag antar att det inte är något som kommer hända igen på ett tag.

Igår kväll blev det festdiss och istället film och godis hemma hos Nea. Det var mys, filmen var sjukt flippad men rolig. Sem det blev en del snack med, men det kändes som det behövdes. Jag försökte inflika med några djupa tankar (till Alle som verkar dissa mitt djup, haha). Dessvärre spred sig en besvikelse inom mig som jag inte vill ha där. Så jag hoppas den försvinner inom kort.

Den här kvällen har inte varit så annorlunda trots allt, haha. Det blev först nån timmes prommenix med Alle, vilket resulterade i mer snack, inte så konstigt. Sen tröttnade vi på att vänta med Heroes-avsnitten vi missat, så vi drog igång först två, vilket resulterade i att vi var tvungna att se de nästa två också. Sjukt oväntade happenings, jag hopas bara inte dom flippar serien som de gjorde med The O.C, Prison Break och framförallt Lost. Inte för att jag sett på Lost, men den är flippad i vilket fall som helst. I vilket fall som helst så blev det en najs kväll, även om Alle kickade min ass på högskoleprovet. Jag kan lungt säga att jag sög mest i gänget.

Och bara för att jag och Alle tyckte att Mohinder var så fint djup i avsnitt 14, så lovade jag att citera.

"To survive in this world, we hold close to us the people on whom we depend. We trust in them our hopes, our fears. But what happens when trust is lost? Where do we run when things we believe in vanish before our eyes? When all seems lost, the future ennoble, our very existence in parole, all we can do is run."


Kommentarer
Postat av: Alle

Jag har me blivit djup nu:P

2007-04-01 @ 09:34:01
Postat av: Nea

Ni två är för djupa ihop :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback