Typ översvämmning

Eftermiddagen har varit sjukt lustig. Ena stunden strålande sol, sen helt plötsligt så öppnade sig himlen och det började regna och åska som fan. Det blev typ översvämning här nere för det kom så mycket vatten att brunnen inte klarade av det. Tog lite bilder på det. För övrigt så kom en feteblixt som lyste upp och sen kom en smäll så jag trodde jag skulle hoppa av stolen. Undra var blixten slog ned?

Annars idag har jag varit på körskolan för att ta tag i mina körkortsstudier. Gjorde färdigt sista pärmen och alla vägmärkestester, så nu kan jag börja på datorn. Känns skönt att man kommit någonstans. Så jävla tråkigt är det bara.

Kvällen har spenderats hemma hos Alle tillsammans med Wennstig och Nea. Kollade på Epic Movie som ajg väntat som fan på att se. Tyvärr sög den rätt rejält, bortsett från vissa ljuspunkter. Men ingen höjdare direkt. Dessutom var alla rätt sega, men det är sånt man får ta såhär i arbetstider. Det är bara jag som typ...chillar runt. Det var rätt skoj när jag lekte barbapappa iaf, enda tills johan kom med sina mindre trevliga kommentarer om påsar, haha.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Lycka till med körkortet!!

Postat av: Fräddie

tackar :)

2007-06-28 @ 10:34:35
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback