Trött, Tröttare, Fredrik

Jag tror jag somnar snart. Och ändå har jag inte ens börjat packa än. Stabilt säger jag bara. Men det ordnar sig. Har varit ute i Torstarp och käkat lite mer mat. Det finns dock fortfarande hur mycket som helst kvar, så jag vet åtminstonde vad jag kommer äta till matsäck imorgon på bussen.

Dessutom tog jag hem alla presenter. Frågan är bara, var fan gör man av...skiten? Här gäller det att leta utrymme kan jag bara säga. För egen lägenhet har jag ju inte som jag kan skuffa undan det i. Men, men. Det ska nog bli bra ändå tror jag. Förr eller senare.

image389

Kommentarer
Postat av: Alle

Har inte heller börjat packa...o då ska ja ändå hinna träna, äta o gå en runda med Bonzo innan de e dags för de:P

2007-06-13 @ 20:02:25
Postat av: Jenny

Grattís. Planeringen är gudomlig =P Mitt ligger i en hög i hallen. väldigt strukturerat. Jo, säkert =P

Postat av: Fräddie

Fast mitt organiserade kaos ligger numer nerpackat. Je suis finis!

2007-06-13 @ 20:49:43
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback