Tabbe

Kvällens fetaste tabbe. Jag vill bara gå och dö.

skjut mig...

*uppdate*

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
Men sen blir allt bara precis som man ville från början. Man vill bara ha ut något som man inte vågar säga. Frågan är varför man inte bara säger det direkt och sedan tar diskussionen. Jag behöver inte längre skjutas (bara lite för att jag är så enormt dum i huvudet som går bakvägen). Det finns dom där ute med sån otroligt stor förståelse som man inte trodde fanns. Det är skönt att veta, att du finns, att ni finns. Tack för att ni fångar mig när jag faller ni i dumhetens hål. Jag har dåligt samvete fortfarande, och det är inte mer än rätt.

I vilket fall som helst så vill jag bara säga en sak. Jag vill laga rostbiff, och det ska tamejfan vara kvickt.

Kommentarer
Postat av: emelie

säger som Timbuktu :P

Postat av: Fräddan

Haha, jaa det är rätt emelie, det löser sig, det gör det alltid :D

2007-06-22 @ 14:14:12
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback