SpongeFreddie Cheezypants

Ja, det blev mitt nya vackra smeknamn idag. Jag är sjukt solt över det. Varför det blev just så kom jag och Jenny fram till. Nämligen att jag är så mjuk och go att krama och dessutom är jag lite lagom cheezy. Dessutom ska jag öppna en ny psykologwebbtjänst. Farbror Freddies Fundersamma Funderingar. Vackert, vackert.

Faktiskt suttit och snackat med min kära tysk större delen av kvällen. Väldans trevligt. Jag lärde honom fjortis. Tyvärr fattade han nog inte riktigt vad betydde för han skrev fjortis istället för hej då. Så jag örklarade för honom och då blev det hej då istället. Så han skulle kalla några tjejer i sin klass för fjortis imorgon. Haha. Jag älskar språk. Komasaufen är mitt nya favoritord på tyska. För övrigt ägde min tysk. alla diggar honom, han var glad heela tiden. Var man något fundersam så kom han springande med sitt tanställningssmile, så var man helt plösligt lycklig igen. Nu börjar jag förstå varför vissa tjejer gillar tanställningskillar! Haha!

Varför är jag så fruktansvärt dålig på att vara irriterad/sur på människor? Jag vet inte om det är alla leenden och skratt som jag har mött som gör att det inte går. Åhw...jag kommer dö i en depression av överlycklighet! Me need words, me don't need speculations. Som sagt nya psykologiwebbtjänsten var det.

Det blev en hel del flippsägningar ikväll under konversationen med jenny:

- Ja, då kan han och jag slabbedaska tillsammans.

- Säg till när du är inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback