Slapparkväll

Kvällen blev väldans trevlig måste jag säga. Den har spenderats tillsammans med familjen inne hos grannen. Först blev det Thai, tyvärr smakade det inte lika gott som vanligt. Mesigt kryddat. Men man kan inte bli glad varje gång. Sen fick jag och Victor ryck efter maten så vi slängde snabbt ihop en kladdkaka. väldans kladdig blev den, men samtidigt väldigt god, så det gjorde absolut inget alls. Dryck blev det med, så jag är helnöjd med hur hela kvällen blev. Trodde nämligen att det bara skulle bli jag och en godispåse ikväll.

Imorgon blir det upp vid typ halv tio eftersom jag ska träffa Dennis på stan vid 11. Stackars mig som måste se på när han gör av med pengar. Menmen, det är sådant som man får ta ibland. I Augusti kan jag med shoppa en del. Fast jag tänker fan spara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback