Skum dag

Den här dagen blir bara konstigare och konstigare. Fick precis det här mailet på lunar.

"LunarStorm kommer under hösten att ge ut boken "100 Ord" genom bokförlaget Nicotext, boken kommer att finnas tillgänglig i ordinare bokhandel. Bokens innehåll kommer att bestå av ett antal utvalda "100 Ord"-bidrag som LunarStorms medlemmar skickat in genom funktionen med samma namn de senaste åren. Vi har nu gått igenom en stor mängd bidrag som och ditt bidrag (du kan läsa dina 100 Ord längst ner i mailet om du inte kommer ihåg det) är ett av de ca 300 bidrag som vi skulle vilja använda i boken."

För mig själv,
och alla andra, kommer här en påminnelse om hur mina 100 ord var.

"Dom säger att det är brist på unga skribenter av det manliga könet. Kanske är det på grund av att många killar är rädda för att visa att dom faktiskt har någoting innanför pannbenet. Populära killar visas ofta som lite halvdumma, med snygga muskler och duktig på någon sport. Det är svagt att visa att man faktiskt har ett fungerande intelekt. Kanske bygger det på naturens lag, fysisk styrka gör att man blir ledare i gruppen. Men varför inte visa att man har ett starkt ledarorgan i kroppen? Jag är pluggis och jag skriver, and I'm damn proud of it."

Kommentarer
Postat av: nea

haha sweet (;

Postat av: Fräddie

jäss :D

2007-06-04 @ 09:13:12
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback