Sjung om studenten lyckliga dar!

Då var det över. Nu är man student och allt gick så fort att jag inte riktigt hann med. Det var åter igen en av de roligaste dagarna i mitt liv. tror dock inte det slog balen riktigt, men ändå. Det var så sjukt härligt när man sprang ut och gapade för full hals. Även det gick fort, lie för fort. tror det var meningen att vi skulle sjunga ett tag till. Menmen, lite svårt att ändra nu. Sen letade jag som fan, men hittade tillslut min skylt och blev övervälld av blommor. Tur man har stark nacke! haha.

Festen var också bra. God mat och trevligt folk. En hel del presenter, trevliga sådana också. Sen var det utgång som gällde. Det var sjukt roligt och det var sjukt tråkigt att dom bara hade öppet till ett. tycker fan dom kunde skaffat något specialtilstånd för en kväll iaf. Sen hade vi inget att göra efter det, så jag, Jenny, Alle, Emelie och Erik drev runt på stan till 3 eller något. Lite bittert, men vafan gör man. Vi får väl ha efterstudentenfest, haha.

Sov bara några timmar. Det var så varmt när jag vaknade att jag kunde dö. Så jag gick upp. Blir till att sova middag sen, men även äta resterna av all maten. GOTT! Upp för hämtning av betygen om nån timme. Måste in till stan med och köpa tysklandspresent.

Lite fina kommentarer i min mössa:

"Du ska DÖÖ mannen!!"
"Fortsätt vara smart"
"Freddie is da gangsta shit!"
"Glöm aldrig Kajsas rullstolssnusk"
"Lycka till *Passfotosmile*"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback