Sin City

Det blev filmkväll hemma hos Nea under kvällen tillsammans med Alle och Wennstig. Mycket trevligt. Lite reptilgodis (inte typ ödlemat som syrsor för er som inte fattar, utan godis från affären reptil som en gång i tiden var en reptilaffär, don't ask!) lite "kladdis", och nej, inget porrande eller så, bara vanlig kladdkaka. Tydligen överträffade jag mig själv, igen. Jag börjar bli rädd för jag tror inte jag kan överträffa mig så mycket mer längre. Snart får någon annan börja baka så dom kan glömma hur mitt smakar, så kan jag göra nån ny come-back senare. Eller får jag helt enkelt baka något nytt. Jobbigt läge.

Filmen blev Sin City. Först var jag emot det, eftersom brorsan sa att det var något av det värsta han någonsin sett. Men jag tänkte att jag måste skapa mig en egen uppfattning. Det var inte det värsta jag sett, långt ifrån det bästa dock. Dom knöt ihop det bra på slutet, trodde jag. Tills slutsekunderna då allt flippade som fan. Riktigt antiklimax på den måste jag säga.

Det blev alldeles för många konstiga spekulationer under kvällens slut. så som det brukar bli i vårt överporriga sällskap. Det var mest tack vare "bajspallen" och "kladdisen". Allt blev bara värre och värre, speciellt när kladdis och nedsprutning (med hjälp av spolarvätskan från bilen!) hamnade i samma mening.

Förresten så tröttnade jag snabbt på min nya heading. Den blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag gjorde en ny. Höll mig kvar till SMYK (som många tydligen hade googlat i förundran). Vi får dock se hur länge jag orkar med den här, blev inte så jäkla nöjd med den heller. Jag måste verkligen utöka mina photoshopkunskaper så att jag kan genomföra något nytt roligt.

Kommentarer
Postat av: Nea

Tycker den här var skitcool :D

Postat av: Fräddan

Haha, tack :)

2007-07-01 @ 15:31:21
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback