Resedagboken

Sitter åter igen som helt fastklistrad vid resedagboken. Har återfått min gamla dröm om att få komma iväg till USA. De återuppväcktes i och med jobbsökandet. Dock har jag inte fått något jobbsamtal än. Vi får se när det kommer. man vill ju inte hoppas allt för mycket. Det är bara sjukt härligt (och avundsjukt) att sitta och läsa om alla som dragit fingrarna ur och verkligen gett sig av. All credit till dom måste jag säga. Det är säkert ett minne för livet.

Satt i och med ämnet även och kollade lite på ams och hamnde inte helt konstigt nog på utlandsjobben. Mest au piar som gällde, vilket inte är så konstigt. Hittade ågot som verkade vara rätt perfekt. Nårra med en son på typ 8 bast som diggade musik och bild. Hade ju varit helt perfa för en annan. Menmen, vi får se vad som händer.

På tal om USA så har jag även hört att allas vår Mr. American kommer hem idag. Får väl se om man får se honom på träningen under den närmaste tiden. Fett många frågor har man ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag vill inte ha något att skaffa med Özz Nujen. Jag försöker nämligen hålla mig borta från alla typer av talanglöshet, dumhet och uddlöshet. Jag har sett Özz Nujen uppträda vid tre olika tillfällen i livet. Hans "material" bestod samtliga dessa gånger av ett lång och tragiskt pärlband av kurdskämt. Vid något tillfälle vågade han sig på att vara så där post-ironiskt självironisk, sa någonting om hur mycket hår han har på ryggen eller liknande. Jag ville genast springa och våldtäktsduscha, du vet, när man sitter på huk och gråter och tvagar sin kroppmed Svinto och hulkar och lipar och försöker bli av med det smutsiga.
Özz Nujen ger svensk ståupp-humor ett osäkert, finnigt och pubertalt ansikte. Varje gång jag ser honom ryser jag i min smala feta kropp. Varje gång jag hör om honom blir jag illa till mods. Varje gång jag ser hans namn i skrift vill jag ta fram en gaffel och punktera mig själv.
Därför ber jag om ursäkt genom detta automatiserade meddelande och säger: Jag vill inte ha med Özz Nujen att göra. Därför studsade detta meddelande. Därför studsade du bort från mitt liv, tillsammans med Özz Nujen.

2007-06-25 @ 16:18:48
Postat av: Anonym

Hej!
Du har skrivit ett mail till mig som på ett eller annat sätt rör "komikern" Özz Nujen. Jag vill meddela dig att ditt meddelande har studsat tillbaka utan att jag har tagit del av det. Du undrar naturligtvis varför och det ska jag berätta. Jag vill inte ha något att skaffa med Özz Nujen. Jag försöker nämligen hålla mig borta från alla typer av talanglöshet, dumhet och uddlöshet. Jag har sett Özz Nujen uppträda vid tre olika tillfällen i livet. Hans "material" bestod samtliga dessa gånger av ett lång och tragiskt pärlband av kurdskämt. Vid något tillfälle vågade han sig på att vara så där post-ironiskt självironisk, sa någonting om hur mycket hår han har på ryggen eller liknande. Jag ville genast springa och våldtäktsduscha, du vet, när man sitter på huk och gråter och tvagar sin kroppmed Svinto och hulkar och lipar och försöker bli av med det smutsiga.
Özz Nujen ger svensk ståupp-humor ett osäkert, finnigt och pubertalt ansikte. Varje gång jag ser honom ryser jag i min smala feta kropp. Varje gång jag hör om honom blir jag illa till mods. Varje gång jag ser hans namn i skrift vill jag ta fram en gaffel och punktera mig själv.
Därför ber jag om ursäkt genom detta automatiserade meddelande och säger: Jag vill inte ha med Özz Nujen att göra. Därför studsade detta meddelande. Därför studsade du bort från mitt liv, tillsammans med Özz Nujen.

2007-06-25 @ 16:48:24
Postat av: Fräddie

HAHA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback