Pirates yoho!

Igår hände det inte mycket alls. Därav det dåliga bloggandet. Det var lite klassträff med champagnefrukostplanering. Det gick väldans bra och det ska nog bli prima. Frallor, jordgubbar och picniquande blir mys innan kyrkan.

På kvällen var jag hemma hos Lizze med Jenny, Erik och Elin. Dom höll på att fixa kläder för dagens cykelfest utan cykel. Dom skulle nämligen vara pirater, och dom var sjukt seriösa. Men roligt var det. Jag fick dessutom sy Jennys byxor. Dom blev faktiskt rätt heta, haha. Snyggaste synen för kvälenvar när Elin stog med rumpan mot spegeln när hon skulle försöka måla blod på baken på sig själv.

Vet inte själv om jag ska vara med ännu. Men jag har fortfarande tid att bestämma mig. Förkylningen är ite bra ännu heller. Hostar som en gnu ibland. Bläää.


Kommentarer
Postat av: elin

det gick ju iaf :P

2007-06-10 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback