Närbildsknappen

Jag såg en liten stackars bärfis som jag ville fota. Som vanligt klagade jag på kamerans makro när brorsan plötsligt utbröt:

- Du måste trycka på närbildsknappen!
- Vilken närbildsknapp?
*brorsan trycker på knappen*
- Den som gör att du kan ta snygga närbilder såklart!
-....Jasså...den...knappen....


Varje dag lär man sig något nytt. Synd bara att det skulle ta sisådär 3 år innan ajg hittade närbildsknappen. Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig. Tyvärr vägrade bärfishelvetet att sitta stilla, så han blev suddig ändå. Bittert.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"bittert" och "sjukt" är två ord du använder överdrivet mycket...

2007-06-10 @ 23:44:19
Postat av: Fräddie

Jasså? va tråkigt :)

Postat av: emelie

haha, mina ord ju ;D

2007-06-11 @ 11:22:03
URL: http://vanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback