Little miss sunshine

Lagom skum film för min smak. Många hade nog spytt på den men jag måste säga att jag ändå gillade den. Den var delvis sjukt djup samtidig som den handlade om ytlighet. Jag måste nog dock säga att jag satt med ett litet leende på läpparna genom hela filmen. I början trodde jag inte att jag skulle orka se klart den, men när den väl kom igång så var det rätt svårt att dra sig. Så för er som gillar lite halvskumma filmer, this was defenetly something for you.

Träningen var helt okej. Lite seg bara. Dessutom kom ju Sjöberg också. Sjukt kul att se honom där efter alla dessa USA-månader. Lång hade han blivit och biffat sig. Jäklart vad man förändras ändå, fastän att man inte riktigt tänker på det. För övrigt fick jag en cool seniors t-shirt i försenad studentpresent. Bilder kommer senare. Tack igen!

Nu ska jag dock sova. Imorgon är det körskolan som gäller igen. fixade fas A idag, får se hur bra fas B går.

Kommentarer
Postat av: Johan

Little miss sunshine är helt klart enastående!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback