Hot Fuzz

Ja jävlar. Jag såg precis färdigt filmen Hot Fuzz. Kan ju inte säga att den var som jag förväntade mig. Jag trodde den skulle vara sjuk, men ärligt talat, SÅ SJUK? Som Alle sa, sista halvtimmen var nog något av det mest flippade jag någonsin sett. När man trodde filmen nått sin freak-peak så blev det, ja precis, värre. Dock har jag nog inte garvat så mycket för mig själv på länge. Vetifan om jag ska ska rekomendera den eller inte. Jo, se den, för hittar ni något sjukare så lovar jag att betala psykologhjälpen.

image429


Kommentarer
Postat av: Alle

Fruktansvärt kul och oväntad film:P..så brutal och kul på samma gång...måste kolla på shaun of the dead igen:P

2007-06-27 @ 06:14:34
Postat av: Fräddie

Jag MÅSTE she shaun of the dead, brorsan säger att den är skitrolig. Och ja, brutal var den tamejfan, men samtidigt var det längesen som jag skrattade så mycket för mi själv :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback