Home again

Då var man hemma från Tyskland igen. Det har varit en otroligt rolig resa som jag har haft lyckan att få genomför för tredje gången i mitt liv. Jag hoppas verkligen att jag kommer få fortsätta i flera år till framöver bara för att det är så jäkla kul. orkar inte skriva om allt som gjort. Men jag kan dra det lite snabbt. Vi kickade ASS, eftersom vi vann med 15-5 i landskampen. Numer kan halva Stade huvud, axlar knä och tår. Jag tänker slå ihjäl nästa person som spelar låten fågeln roger i en buss igen. Roggan är oslagen mästare på hinkgolf. Tyskar har sjukt dålig festivalmusiksmak.

And since I showed Jannic my blogg, I have to write a bit in english just to say that it was very nice to stay with you. Your whole family was very kind to me, and it made my stay exellent. Hopefully I'll see you next year here in Sweden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback