Gäsp

Tänkte precis klaga på hur sjukt tidigt jag vaknade (9.00). Men jag kom på att Emelie antagligen skulle slå ner mig då, så jag skippar klagandet. ÅH, va skönt med 6 timmars sömn. Nej, men allvarligt, lite trött är man helt klart. Men det går nog över.

Gårdagen var mycket trevlig. Det Blev förfest hos Ida med göttigt folk, sen blev det Lorden. Musiken var bra till en början men sen sket det sig. Men jag hade kul ändå måste jag säga. Jag hängde kvar lite efter dom adra hade gått, eftersom vi hittat Martin och gänget i ett hörn på Lorden. Och eftersom inte Alle kunde gå ut p.g.a migrän så fick man sällskap av J.J på hemvägen för omväxlingsskull. Tyvärr blev vi hyffsat blöta för det ösregnade. Men jag tror vi över levde. Som sagt, tror, jag vet aldrig om han kom hem. Haha.


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, lugnt. Klaga du bara ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback