Båtrace

Idag har man inte gjort ett piss. Finns ju inget kvar att göra i skolan, mer än att städa skåpet, men jag tror jag gör det imorgon eftersom vi ändå ska träffas med klassen och göra upp planen för utsparksdagen.

För övrigt så var det idag båtrace. Något som studenterna gör varje år (utom förra året, fråga mig inte varför?). I alla fall så var flottarna ungefär lika dana som sist jag såg det. Men några hade varit sjukt seriösa och gjort riktigt coola flottar som dom kunde ro fram istället för att paddla. Dock van typ NV/tekniklaget på grund av sin snabba flotte. Vivle la France!

Nu ikväll var jag bara på ett tränarmöte, sen stack jag ner med alle till näsviken, där massa folk satt och piplade och snackade skit i värmen. Det var riktigt härligt, och jag måste säga at det är första gången ajg varit sugen på öl. Men det känns bara sjukt somrigt. Avslutade med att grilla med Nickie och Ida, för när jag tog en tur tillbaka till Snäckan så verkade det som mina känningar försvunnit. så jag drog hem.

Här är lite bilder från dagen. La in rätt många. Men jag tog en hel del, så jag lägger in fler på
bilddagboken som vanligt så fort jag orkar. Förövrigt så ramlar det nog dit ytterligare några från balen som jag luskat till mig.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Kouzmine ser inte ALLS dragen ut ;D

Postat av: Fräddie

näää, jag är besviken, han kom aldrig till klassträffen i morse1 haha

2007-06-08 @ 13:44:13
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: elin

har ni klassträffar o sånt? hur dåliga är
inte vi i vår klass... suck. det var kul igår iaf :D

2007-06-08 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback