Balen - ÜBERNAJS!

Så, här kommer ett inlägg tillägnat gårdagen. Alla förstår väl redan att det handlar om balen. Måste säga att det är sjukt tråkigt att allt redan är över, men fy fan va roligt jag hade along the way så att säga.

Dagen började med att man mådde allmänt piss på grund av en viss förkylning. Det blev dock bättre under dagen, även om det kunde varit bättre. I alla fall så sket man i vilket när det var dags för att åka iväg och hämta Sandra som jag gick med. efter lite felkörningar så hittade vi i alla fall dit, och pappa tog oss säkert till balen.

Väl efter det så minglade vi en massa, eftersom fotograferingarna var rätt försenade. Men det var hlt okej, förutom att ryggen och fötterna kändes tunga. Haha. Väl upp fick vi iaf skåla, äta jäkligt god mat och dansa hela natten lång. Måste verkligen ge en eloge till Jenny, Emms, Sofie och Emma som gjort balen till verklighet. Det blev som sagt prima balleringa, och det var längesen jag hade SÅ jävla roligt.

Idag är halsen seg, näsan rinner och fötterna ömmar. men det skiter jag i, för det kommer dröja länge innan jag upplever samma sak igen.

Citat från kvällen:

- Jenny! Du sätter stort P i PUDELROCK!


- Min bordsgranne åt precis upp bordsdekorationerna...

- Tryckare är sjukt underskattat!
- Ja, det är mysigt, MELLANSTADIEDISCO IS THE SHIT!


Jag lägger upp lite bilder från minglet, eftersom det är det enda jag har änn så länge. Men mer kommer, jag lovar. Som vanligt finns mer på
bilddagboken.

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket =) Glad att du hade kul =D

Postat av: Fräddie

Jag hade så jäävla kul! :D

2007-06-06 @ 13:50:01
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Nea

Stilig du var pojk :D

2007-06-06 @ 14:30:56
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: Fräddie

Tack ;D

2007-06-06 @ 14:48:04
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback