And the night turned out well

Måste säga att kvällen slutade sjukt oväntat trevligt, efter att jag först trott att jag skulle sitta hemma själv och tråka. Istället hörde jag mig för, och fick veta att folket skulle ut och röja, eller bara snacka lite. En full och glad Emelie mötte upp mig, så vi fixade dricka och snackade skit, och stack sedan ner för att möta hennes föräldrar på Hotellet. Fick mig en öl och snackade skit medans Erik, Lizze, Oscar och Clifford ramlade in.

Efter det satt vi på bönan, drack ltie och snackade en massa. Kvällen slutade allså sjukt trevligt. Det var lagom, eftersom jag inte tyade gå ut, men samtidigt ville göra något. Helt i min smak när vädret är så bra som det är. Ärligt talat så tror jag inte att jag träffat så mycket (nytt) folk som de senaste veckorna. Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback