the Ark

Var och kollade på konsert igår. Det var först Martin stenmarck, sen Rhu och sist men inte minst the Ark. Helt okej måste jag säga. Martin Stenmarck var bra bortsett från att jag inte kan hans låar alls. Det blir genast lite tråkigare att kola då. Rhu såg jag bara lite av, men dom lät bra iaf, och the Ark var jäkligt sköna. Kunde typ varenda låt insåg jag, haha. Publikfrieri som fan. Men det var trevligt med lite konsert som omväxling i vardagen. Fest sugen är man nu alltså. Imorgon gäller det!

Sagt på jobbet:

- Dom kör bara plastflaskor nuförtiden.
- Ja det är ju tur att man tillhör den generationen som fick uppleva något så fint som glasflaskan. Plast gör inte ont om man slår någon med den i skallen!
- Jo, om den är full...
- Jaaa...men det blir inte samma nöje, dessutom går den inte sönder om man kastar den i gatan. Helvetet studsar ju bara!
- Ja, rätt tillbaka i skallen på en själv...

- Jasså du äter bregott du med? Borgarfödd ser jag!
- Haha, ja det är nog från mamma...
- ...Det är inget att skämmas över att vara borgarfödd, men här har alla LO stämplat i pannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback