Party Party

Igår var det fest som gällde för hela slanten. Och seriöst blev det, måste jag nog säga. Förfesten blev eter mycket om och men hemma hos Emms. Vi var 8 pers som satt nere i hennes rum och drack, spelade ologiska fyllespel och lyssnade på musik. Mycket trevligt. Jag ar duktig och testade ny drink. Vodka, fruktsoda och en piggelinglass i den. Det var jäkligt gott, även om jag ska ha mer glass i nästa gång.

Vid tio stack vi till Sebastian. Stackars taxichaffis alltså, fan va vi lät. Men han är nog van, haha. Huset var redan vällfyllt, på mer än ett sätt. Där fanns a bunch of trevligt folk. Snackade en del engelska eftersom det var en engelsman där. Sen sa det typ bara poff så var vi på väg hem. Men that's life, jag hade en trevlig kväll i alla fall. Dock blev det en tur med porslinsbilen. Nåja, någon gång ska vara den första.

Bilder kommer senare när jag fått dom av
Emms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback