Men det var för ökad arbetsmoral...

Gjorde bort mig rätt fint på jobbet idag. Jag och Johan har spenderat hela dagen nere i ett bergrum. till mitt förtret så dog min mp3 mitt i allt golvskrapande. Och vad gör man inte nät musiken dör? (förutom att leka Tekkenfight med arbetsredskapen, eller cyclops med hörselskydden) Man sjunger ju själv såklart. speciellt när man sitter själa nere i ett ensligt bergrum. Så när jag är mitt uppe i en Disney-harrang så trampar en av hamnarbetarna in. Pinsamt.nu. Men man ska väl göra bort sig ibland antar jag. Resonansen var otroligt bra i vilket fall som helst, och alla vet att sång ökar arbetsmoralen. Eller hur?

Sagt på jobbet om viknedgångsmetoder:

- Det bästa är fan köttbullar och renat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback