I like weekends

Har varit lite halvdöd de senaste dagarna så jag har inte orkat blogga alls. Har dels suttit instängd i ett bergrum med dålig luft, vilket har gjort att man varit lagom död närm an kommit hem. Men nu är det okej. Det är ju helg, då ska man defenitivt inte klala alls.

Hade lite folk här igår. Nea och jag grillade burgare, Emelie och Lizze hade redan käkat så dom hoppad. Sen kom Alle efter att han varit på bio. Det var väldigt trevligt. Det blev inte så sent för alla var rätt trött. Men trevligt i vilket all som helst. Blir så tråkigt om man bara sitter hemma själv, speciellt eftersom man inte träffar folket så mycket under veckornas lopp. Dessutom bakade jag en hallonkaka. Först blev det lite uppgivna miner eftersom det inte var kladdkaka, men det verkade som om hallonkakan också blev accepterad.

Ska sticka och träna med johan om en stund. Sen får vi se vad som händer. Umgeängesberoende som ajg är, så vill jag inte sitta hemma själv och tråka ikväll heller. så vi får väl se om något dyker upp. Vilket jag hoppas på.


Kommentarer
Postat av: Nea

Hallonkakan är redan en klassiker :D

Postat av: Fräddan

Jasså det säger du? ;D

2007-07-29 @ 22:01:43
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback