Early ending

Asgo dag måste jag säga. Även om det varit asvarmt och jag var på vägen till solsting i värmen så fick vi sluta två. så jäkla gött. Jag älskar att inte stämpla. Fick dock lova att jag inte skulle komma tillbaka med några blåtiror eller vara full fortfarande på måndag morgon. Haha, rätt lätt att uppfylla måste jag nog säga. Jobbade lite nere i något hål idag. inte jättekul. Massa spindelnät och skit. Man bara väntade på att en stor fet jävel skulle komma krypande över axeln på en. Enda som var bra med det hålet var att där var svalt och skönt.

Fest ikväll. Änttligen! Har längtat sen i onstes. Varit sjukt festsugen alltså. Tyvärr kan inte Dennis hänka för han mådde inte bra, så det blir jag och Jonas som drar iväg på förfest lite senare. Men först måste jag nog få i mig lite mat. Så det inte blir som förra gången. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback