Åska i luften

Det är fruktansvärt äcklig luft idag. Fick ont i huvudet innan på grund av hur kvavt det faktiskt är ute. Dock gick det över när man kom innanför dörren här hemma och insåg att pappa stog och bakade kanelbullar. finns det något bättre än doften av nybakade bullar? Nej, jag tror tamejfan inte det. Så nu går jag här och väntar på att få ta en bulle med ett riktigt kallt glas mjölk.

Jag och Johan har slängt massa grenar idag. Måste säga att han har gett uttrycket "några grenar" ett nytt innehåll. "Är det lungt om vi slänger några grenar här?" Oj, det blev 5 släp, hoppsan. Lika mycket är kvar dessutom. Haha. Kanske får bli Mörrum imorgon ändå för att det itne ska bli allt för obvious. Dessutom tog jag massa bilder idag för det var sjukt skumma moln under åskvädret när vi stod med utsikt över Karlshamn. Johan gjorde även en wannabe-sexy-hantverkare-bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback