Träna + helgen

Då har man varit på ytterligare en träning. Det gick uselt. Fast uselt är nog ett ganska snällt ord för tillfället. Jag blir så jävla sur när jag inte orkar jobba. Biland är benen så jävla flinka och jag träffar hur bra som helst. Men idag var det total katastrof. Nä, det blir fanemej skärpning på det området tills nästa gång.

Vad händer till helgen då? Vet fortfarande inte om jag ska eller får åka med på seriespelet. Trodde Micke hade frågat, men tydligen inte. Jaja, får la se om jag kan få tag på Jimmy. Det lär ju kvitta, det är vi som frivilligt klämmer ihop oss i baksätet så, haha. Förresten har jag inget bättre för mig ändå så. Om alla ändå är bortflugna till helgen, så kan jag lika gärna flyga med dom.

Imorgon flyttar Johan. Eller tja, hans saker flyttar. Vet dock inte om han flyttar direkt. Tror inte jag hinner med upp, och dessutom har jag ändå ingen ork till det, haha. Jag är faktiskt ledig imorgon, varken geografi eller svenska. Sjukt härligt. . Förresten så måste jag upp och hämta lite böcker på skolan ändå. Men jag örvelever nog. Chillschema kommande termin. Världs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback